Прийом вхідної кореспонденції Володарським районним судом Донецької області
ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ
ПОШТОВОЮ СКРИНЬКОЮ
В ПРИМІЩЕННІ СУДУ !
З метою убезпечення розповсюдження гострої респіраторної хвороби та масового поширення вірусної інфекції коронавірусу COVID-19 у Володарському районному суді Донецької області встановлено особливий режим роботи в період з 16 березня по 03 квітня 2020 року.
З 24 березня 2020 року прийом вхідної кореспонденції, крім дистанційних засобів, здійснюється через поштову скриньку, яка розміщена на посту судового розпорядника та невідкладно передається до канцелярії суду для подальшої реєстрації у встановленому законодавством порядку.
В поштову скриньку суду здійснюється подання всіх процесуальних документів у справах (позовних заяв, заяв, скарг, відзивів, клопотань, заяв про отримання копій судових рішень, інших заяв, клопотань у судових справах, протоколів про адміністративні правопорушення), звернень до суду з інших питань, окрім клопотань органів досудового розслідування.
Прийом клопотань органів досудового розслідування здійснюється у порядку, встановленому до введення карантинних заходів.
Результати розгляду звернень, які надходять до суду, надсилатимуться засобами поштового зв’язку чи на електронну адресу, вказану у зверненні.
Отримати інформацію щодо особливого режиму роботи суду та інформацію у судових справах можливо згідно графіку роботи суду за телефоном: (06246) 2-02-87 – керівник апарату суду, 2-14-33 – канцелярія, 2-11-42 – помічники суддів, 2-13-45 – секретарі судового засідання та офіційному сайті суду https://vl.dn.court.gov.ua на веб-порталі «Судова влада».
Подальші рішення щодо особливого режиму роботи суду прийматимуться в залежності від розвитку ситуації.